مشخصات کلی گوشی موبایل ۵۷۰۰

    جدول مشخصات فنی
    مشخصات کلی گوشی موبایل
    نام گوشی موبایل Nokia 5700
 نوکیا 5700
    نوع گوشی موبایل چرخان
    تاریخ معرفی 2007/03/10
    ساخت مجارستان
    قیمت 297000 تومان  - گارانتی 18 ماهه خدمات ارس
    گارانتی
    تنوع رنگ قرمز و مشکی
    وزن 115 گرم
    ابعاد 108 * 50 * 17 میلیمتر
    بستر نرم افزاری
    شبکه UMTS / GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
    نسل سوم
     سیستم عامل Symbian OS v9.2, S60 rel. 3.1
     سیستم عامل ویندوز خیر
     سیستم عامل سیمبین بله
     پشتیبانی جاوا بله
    مشخصات صفحه نمایش
صفحه نمایش اصلی نوع TFT
صفحه لمسی خیر
اندازه
دقت 240 * 320 پیکسل
تعداد رنگ 16000000 رنگ
صفحه نمایش خارجی صفحه نمایش خارجی ندارد
نوع -
اندازه -
دقت -
تعداد رنگ -
    مشخصات دوربین
    دوربین دارد
    کیفیت 2 مگاپیکسل
    ابعاد تصویر 1600 * 1200
    دوربین دوم دارد - کیفیت VGA
    قابلیت فیلمبرداری دارد - QVGA
    فوکوس اتوماتیک ندارد
    فلاش دارد
    زوم اپتیکال ندارد
    حافظه
    دفترچه تلفن دارد - به همراه عکس
    ذخیره سازی تماس ها دارد - 20 مورد تماس شماره گیری شده< 20 مورد تماس پاسخ داده شده و 20 مورد تماس ناموفق
     حافظه داخلی 35 مگابایت
     کارت حافظه دارد
    نوع کارت حافظه microSD (TransFlash)
    کارت حافظه همراه گوشی موبایل 64 مگابایت
    تبادل اطلاعات
    ارسال پیام SMS - MMS - Email - Instant Messaging
    درگاه مادون قرمز دارد
    بلوتوث دارد - نسخه 2 به همراه A2DP
    درگاه USB دارد - miniUSB
    مرورگر اینترنت WAP 2.0/xHTML
    شبکه بیسیم (WLAN) ندارد
    GPRS دارد - Class 32, 107 / 64.2 kbps
    HSCSD دارد - 43.2 kbps
    EDGE دارد - Class 32, 296 / 177.6 kbits
    3G دارد - 384 kbps
    Push To Talk دارد
    زنگ
    نوع زنگ پولی فونیک 64 کاناله و MP3 و AAC
    تنظیمات زنگ
    لرزاننده دارد
    بلندگو 2 بلندگوی استریو
    قابلیت ها
    قابلیت نمایش فایلهای MS-Office ندارد
    قابلیت نمایش فایلهای PDF ندارد
    بازی دارد
    پخش کننده موسیقی دارد - MP3/AAC/AAC+/eAAC+/WMA
    پخش کننده فیلم دارد
    قابلیت ضبط صدا دارد
    رادیو دارد - رادیو FM استریو
    دستور صوتی دارد
    پیش بینی کلمه T9
    هندز فری / هدست دارد
    سایر قابلیت ها
    باتری
    نوع باتری باتری استاندارد- یون لیتیوم
    ظرفیت باتری 900 mAh
    زمان انتظار 290 ساعت
    زمان مکالمه 3.5 ساعت
    شارژر باتری دارد
   

توضیحات :

گارانتی 18 ماهه خدمات ارس

اقلام همراه گوشی موبایل :


 

هدیه ما به خریداران این گوشی موبایل :


 

نقد و بررسی گوشی موبایل Nokia 5700

مــــو بــــا یـــــلــــــستــــان 

  نقد و بررسی گوشی موبایل Nokia 5700

نوکیا 5700 اکسپرس موزیک گوشی دیگری از سری مدل های نوکیا است که به قابلیت های موسیقایی بسیار خوبی مجهز است و به عنوان یکی از گوشی های هوشمند نسل سوم پخش کننده موسیقی بسیار خوبی دارد. نوکیا 5700 به عنوان یک گوشی هوشمند به صورت جالبی طراحی شده است که اگر آن را بچرخانید می توانید در یکی از چهار حالت زیر کار کنید: مثلا پخش کننده موسیقی، دوربین 2 مگاپیکسلی، مکالمه تصویری و گوشی هوشمند.
نوکیا 5700 اکسپرس موزیک به تراشه صوتی مخصوص مجهز است. با استفاده از یک کارت حافظه 2 گیگابایتی MicroSD به راحتی می توانید حدود 1500 تراک موسیقی را در این گوشی ذخیره کنید. برای گوش کردن به این فایل ها نیز می توانید از هدفون بلوتوث استریو بهره ببرید. این گوشی با فایل های مختلف WMA، MP3، AAC، eAAC+ و MP4 سازگاری دارد. پخش کننده موسیقی آن نیز به اکولایزر 5 بانده و نمایشگرهای صوتی مجهز است.
نوکیا 5700 اکسپرس موزیک به شما امکان می دهد تا فیلم های خود را با کیفیتی خوب و عالی بر روی صفحه نمایش 16.000.000 رنگی تماشا کنید. این تصاویر با وضوح رنگی بسیار خوبی نمایش داده می شوند. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به دوربین 2 مگاپیکسلی آن اشاره کرد که بسیار کاربر پسند است و به شما امکان می دهد لحظات خاطره انگیزی را که در کنار خانواده و دوستان سپری کرده اید ثبت کنید.
5700 اکسپرس موزیک بر اساس نرم افزار سری 60 سیستم عامل سیمبین کار می کند. با این سیستم عامل می توانید برنامه های خود را به شکل بسیار بهینه ای اجرا کنید و به بیان دیگر، امکان شخصی سازی گوشی شما بسیار بیشتر و بهتر خواهد بود. 5700 گوشی هوشمندی است که با چرخاندن آن در حالات مختلف به مود صفحه کلید، مود دوربین و مود موسیقی دسترسی خواهید داشت. بدنه این گوشی به رنگ سفید است و با رنگ های مختلفی مانند قرمز، خاکستری یا سیاه تزیین شده است. روی هم رفته، نوکیا 5700 گوشی زیبا و شکیلی است که مطمئنا از کار با آن لذت خواهید برد. این گوشی شباهت بسیار زیادی به مدل های نوکیا 3250 و 5300 دارد. نوکیا 5700 اکسپرس موزیک 128 گرم وزن دارد. این مقدار سنگینی برای یک گوشی هوشمند وزن بسیار مناسبی است. ابعاد آن نیز اندازه ای برابر با 17.3×50.5×108.2 میلی متر دارد. 5700 را می توانید به همراه یک باتری قابل حمل، هدست، شارژر سفری، کابل USB، سی دی نرم افزار و دفترچه راهنما تهیه کنید.
پخش کننده موسیقی این گوشی کیفیت بسیار بالایی دارد. برای آنکه با مود موسیقی کار کنید فقط کافی است قسمت پایین گوشی خود را بچرخانید تا پخش کننده موسیقی آن فعال شود. این پخش کننده به سه کلید play یا pause، stop و rewind یا fast forward مجهز است. اطلاعات مربوط به آلبوم یا آهنگ در حال پخش نیز بر روی صفحه نمایش رنگی 2.2 اینچی گوشی به نمایش در می آید. این پخش کننده کیفیت صدای استریوی Hi Fi را دارد. رادیو FM قابلیت دیگری است که در این گوشی در نظر گرفته شده است. با این رادیو نیز می توانید به موسیقی گوش کنید یا آنکه بین ایستگاه های مختلف رادیویی محبوبتان چرخ بزنید. رادیوی تصویری این گوشی نیز اطلاعات مربوط به ترانه های در حال پخش را نمایش می دهد.
در مود دوربین نیز می توان با کلید های کپچر و زوم کار کرد. دوربین این گوشی یک دوربین 2 مگاپیکسلی است که به فلاش و زوم 4 برابر مجهز است. این دوربین در حالت های افقی و پانوراما کار می کند. مود پخش فیلم این گوشی نیز عملکرد خوبی دارد. از دیگر امکانات این گوشی می توان به ویرایشگر فیلم آن اشاره کرد که به کمک آن می توانید جلوه ها و افکت های جالبی را به فیلم های خود اضافه کنید.
نوکیا 5700 اسکپرس موزیک با کارت های حافظه MicroSD™ سازگاری دارد. به این ترتیب، حافظه گوشی حداکثر تا 2 گیگابایت افزایش می یابد. باتری آن نیز حداکثر تا 288 ساعت در حالت استندبای و بر روی شبکه GSM عمر می کند. مدت زمان مکالمه با این گوشی بر روی شبکه GSM نیز حدود 3.5 ساعت در هر بار شارژ کامل باتری است. عمر استندبای آن نیز بر روی شبکه های WCDMA حدود 270 ساعت و مدت زمان مکالمه آن بر روی همین شبکه حداکثر تا 2.5 ساعت است. این گوشی به تکنولوژی باند چهارگانه مجهز است و به طور اتوماتیک بر روی این شبکه ها تغییر وضعیت می دهد. از قابلیت های اتصالاتی این گوشی می توان به بلوتوث، USB،Pop Port™ و مادون قرمز اشاره کرد. 5700 به تکنولوژی EDGE و GPRS مجهز است. به این ترتیب، امکان انتقال سریع اطلاعات فراهم خواهد آمد.
از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به قابلیت ارسال و دریافت پیام هایی مانند SMS، MMS، ایمیل، پیام فوری یا صوتی اشاره کرد. پیام های SMS را می توانید به همراه تصویر و نمادهای گوناگون ارسال کنید. در عین حال، امکان به اشتراک گذاری این پیام ها با دیگران نیز وجود دارد. پیام های MMS نیز به شما امکان می دهند تا علاوه بر متن، صدا، عکس یا حتی فیلم را نیز انتقال دهید. ایمیل این گوشی نیز با فرمت های IMAP4، POP3، SMTP، IMAP IDLE و OMA سازگاری دارد. حتی امکان افزودن پیوست به این ایمیل ها نیز وجود دارد.
نوکیا 5700 گوشی هوشمندی است که بر اساس سیستم عامل سیمبین سری 60 کار می کند. این گوشی به شما امکان می دهد تا از انجام مکالمه های تصویری لذت ببرید. یکی دیگر از قابلیت هایی که در این گوشی دیده می شود امکان شماره گیری با استفاده از تلفظ نام فرد مورد نظر است که بسیار فوق العاده عمل کرده است. از دیگر امکانات این گوشی می توان به بلندگوی هندزفری و هشدار ویبره آن اشاره کرد.

مشخصه های اصلی:

• حالت چرخشی با قابلیت تغییر وضعیت بین مودهای مختلف گوشی
• پخش کننده موسیقی کارآمد سازگار با فرمت های MP3، AAC، AAC+، eAAC+ و WMA
• صفحه نمایش 2.2 اینچی 16.000.000 رنگی QVGA
• دوربین 2 مگاپیکسلی مجهز به فلاش و زوم دیجیتال 4 برابر
• حافظه داخلی 64 مگابایتی، قابلیت افزایش حافظه حداکثر تا 2 گیگابایت با استفاده از کارت MicroSD™
• بلوتوث
• 3G HSCSD
• وزن: 115 گرم
• ابعاد: 17.3× 55.5× 108.2 میلی متر
• مدت زمان مکالمه: 3.5 ساعت بر روی شبکه GSM
• مدت زمان استندبای: 288 ساعت بر روی شبکه
GSM

موبایل Nokia 5700

تـــــصاو یــــر  نــوکـــیا ۵۷۰۰