دانلود آهنگهای عهدیه

ترانه هرگز هرگز

دانلود  500 کیلوبایت

****************************************************

ترانه ء گفتی قر بده

دانلود  600 کیلوبایت

*******************************************************

گریه کن ای قلب غمگین

دانلود 600 کیلوبایت

********************************************************

دانلود سلطان قلبها با همکاری عارف

دانلود سلطان قلبها(یه شب یه روز)

*******************************************************

دانلود شمع سوزان

دانلود  با صدای عهدیه

*********************************************************

آخه من دل به تو بستم

دانلود  با صدای عهدیه

*********************************************************

ترانه ء چه هستم من اکنون

دانلود 890 کیلوبایت

**********************************************************

ترانه ء از دامن کوه بلند

دانلود

*************************************************************

ترانه ء عاشق شدم

دانلود

************************************************************

عهدیه آلبوم بامن از عشق بگو

آهنگ 1 دل دیوونه

آهنگ 2 امشب

آهنگ 3 با من از عشق بگو

آهنگ 4 دختر بندری

آهنگ 5 ایران

آهنگ 6 طراوت گل

آهنگ 7 همسایه ها

آهنگ 8 دختر بندری

**************************************************

قاصدک با صدای عهدیه

خلوت با صدای عهدیه

کو از وفا نشونه با صدای عهدیه

چی بگم با صدای عهدیه

غرور با صدای عهدیه

زنگ در با صدای عهدیه

ناز دهنت با صدای عهدیه

هزار مشکل با صدای عهدیه

راه خطا از عهدیه

قر تو کمرم فراونه...از عهدیه

دانلود هم اواز با صدای عهدیه

بمون تا بمونم با صدای عهدیه

************************************************************

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ایلیا جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ http://iliya.blogsky.com

میایی آرام آرام پایین
میایی و من چشم در انتظار آمدنت هستم که مثل همیشه قدر این دانه ها را بیشتر از پیش میدانم .شما دانه ی برفی هستی که در کنار هم گوله برفی میشوید و من آدم برفی ای را از سمبل روزهای برفیم درست خواهم کرد... پس تا هوای ما بس ناجوانمردانه سرد است بیا..منتظرم...(اگر لینکم کردی بگو منم بگذارم...)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد